i´m not scared

på väg mot station på ett tag, är rock karusellen där
så ska dra dit och kika lite. orkar inte slösa bort hela min
lördagkväll på att sitta inne. I morse eller på förmiddagen
eller tidig eftermiddag var innala och tove förbi, vi snackade
om allt och inget och drack kaffe. sen for dom och jeppe kom
hit, vi slog på en film och såg den. sen stack han och handlade
jag kollade gossip girl och sen kom han tillbaka så käkade vi
pannkakor och kollade en till film.

Nu sitter vi här, jag väntar på att anna ska komma och hämta mig
och köra mig dit. det är så jävla kallt ute så man inte enns kan sticka
näsan utanför dörren innan den bli förfryst.

men nu ska jag bege mig. puss


ser lite rädd ut , but i´m not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0