oj måndag

ja varför inte berätta om min lagomt ointressanta men
endå trevliga dag. vaknade först vid 8 av att jeppe drog iväg
uppåt i landet och är där till på onsdag men sen somnade jag om
och när jag vadknade började med att jag la två mackor i
rosten men dom hann inte mer än ligga där i 10 sek
innan olof ringde och begärde att jag skulle göra mig klar
för att dra iväg mot station och hälsa på julius som jobbade flitigt
dit hittade även sara och thilda efter ett tag. Sen vid 3 ringde kenny och
frågade om jag skulle ha skjuts, mannen med körkort! visst for till shell,
körskolan och där väntade jag på gunnar, for och körde och han släppte
av mig på frasses där jag jobbade från 4-22. efter det plockade han
upp mig igen och körde mig till granis, hann landa i soffan med hanna och
anna innan han ringde och frågade om det var cruis för tydligen hade nån
sagt att han måste hämta mig direkt. fattade ingeting men gick ut på gatan,
in i bilen och for mot salmis för att hämta olof. åkte lite och förde hem olof,
hämtade därefter moa och peder. glömde nämna att d.m var med hela tiden också.

ja och nu ligger jag här i mammas och pappas säng som känns enormt stor när bara
jag ligger här. till och med hunden hoppade ner och la sig i sin egen säng.
känner mig, älskad, behövd och underbar. haha nej så farligt är det inte.

imorgon ska jag hitta på nått trevlans innan jag jobbar igen så har ni nått ni vill
hitta på så har ni mitt nummer så ringer ni mig så gör vi det !

tack

Kommentarer
Postat av: Michaela

Scrolla ner på sidan och rösta 5 stjärnor på min klänning de skulle vara jätte gulligt :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=SZcDFnEcHekWXh4elGvfFqHFKRzsvsIDIjGNMKnRmNo8shbRoNvr#Gallery



tack i förväg du är guld värd :) !!

(lämna en kommentar så jag vet vilka som röstat!!)

De som röstar får en länk som belöning :)

2011-06-21 @ 18:07:16
URL: http://keela.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0