tisdag 7/6

oj ett tag sen !
sitter hos jeppe nu och ska gå och lägga mig, hanna var just förbi här.
dagen började med skolan på morgonen då jag gjorde en redovisning och
försökte göra ett spanska prov men gav upp när jag insåg hur extremt dumt
det var! efter det for jag hit till jeppe, hanna kom och vi for hem till mig.
satt på altanen och njöt av det fina vädret och mös, sen for vi tillbaka till jeppe
slängde på oss inliensen och for och åkte med ozzy. kom tillbaka helt svettig och
ful, bytte till vanliga skor och traskade mot station och basketbollen. for sedan till
stranden och bytte ut basket bollen mot volleyboll och spelade ett tag.
sen gick jag hem till jeppe och insåg hur jävla otroligt ont det gjorde i mina benhinnor
och nu har jag suttit och beklagat mig nu ett bra jävla tag om det.

ska sova och hoppas det blir bättre imorgon, imorgon ska jag plugga spanska
engelska och läsa lite teori, sen ska jag hinna till frasses en sväng och sen spinning
på kvällen. så känner att jag måste sova nu.

tänkte göra spanska provet imorgon men insåg att inget fastnar som har massa
konstiga ord med ´ ovanför varje bokstav, så tack och hej tisdag nästa gång jag
öppnar ögonen är det onsdag.

btw, insåg att detta blir sista helgen som 17 åring. coolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0