tjena

goddagens!
idag är jag barn igen vaknat i mitt rum och njutit av morgonen och ätit
mat från kylskåpet som står på krokvägen 5. sedan väntat på mamma och
stuckit till ica och handlat saker till vad hon kallar 18 års "kalas" låter härligt!
tårtbottnar, drickor, chips, tunnbröd, såser, grädde. ja allt som hör till "kalas"

Nu sitter jag och väntar på att dom packat klart det sista för din resa och sen
ska mamma laga korv med makaroner till mig även fast jag äter mig mätt på
godis redan nu. njuter av det här!

Efter jag ätit ska jag ringa sara, sen ska jag ringa jenni och sen ska jag se om
vi ska hitta på nått trevligt!

Imorgon ska jag till skolan och hämta mina betyg.
tack och hej


Kommentarer
Postat av: hanna

bajsunge...... önska jag kunde komma :(:(:(

2011-06-16 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0