HELT FUCKING OTROLIGT

Sitter på jeppes data i kökat och spanar in honom när han lagar mat!
haha lite kul att vi båda är imponerade av att alla plattor fungerar och
att spisen inte tar på sig över en halvtimme att bli varm. Vi är ju i paradiset
nu. haha, en annan sak är också att det går att spola toaletten och att det
inte är ett hål i toadörren så dom som kommer in genom ytterdörren får en
härlig suprice av att se mig i duschen helt näck. (vilket inte har hänt men kan ha;))

Nej ska sluta tänka på rucklet, och sitta här och beundra spisen och ugnen för dom
fungerar och allt känns toppen.

Hoppas ni har en underbar kväll för det ska jag ha, imorgon är som sagt sista dagen
i happis så ska pussa på min pojkvän och mina vänner extra mycket.
Men sara får vänta till Thailand ;))) hahahaha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0