INTERNET- ÄNTLIGEN

Internet till jeppes lägenhet- CHECK!

äntligen internet, nå iallafall så efter skolan for jag till jeppe satt här med
jeppe och robin och diskuterade hur sne tvn såg ut att vara egentligen
sen hittade betty och anton hit och sen begav vi oss till Ikea än en gång
där vi käkade och jag fick med mig en badrums matta och en skål som betty
vägrade att ta pengar för. 29kr är ingeting för that girl. haha nå tack stumps.
efter det kom jag till jeppe, här var bea robin jim och mattias så satt här sen
kom sara och dennis också och så for dom andra fyra. vi satt här ett tag tills
jag blev påmind att olli är sin sista dag i stan idag för att imorgon bege sig till
Japan så jag for med dom till station för ett sista hejdå to my friend. fast jag
egentligen borde pluggat engelska. så om jag inte klarar provet så skyller jag på
olli! Nå iallafall for till ica med betty och emma, och sen slängde dom hit mig
och här var alla jeppe pojkar. dom for, hanna kom förbi och nu är vi ensamma här.

Duger det här nu ?
sa ju att jag ska bli bättre när jeppe får sitt internet. och jag lovar det kommer vara bra
i dom närmaste 4 dagarna men sen kanske det blir lite glesare igen.

puss och kram på er ! ska ta tag i bilderna också för jag vet hur det känns att
läsa utan bilder. (dö trist) men det kommer det kommer mina kära.

nu ska jag borsta gaddarna, lägga mig i sängen och leka törnrosa dom närmaste timmarna
för imorgon är det fullrulle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0