Live in the moment!

duktig tjej som jag är så har jag tappat bort min mobil. lost and
not found. så är det nu, men i övermorgon åker vi hem det är trist!
less på frukosten här och på att inte äta svensk mat! jag saknar köttbullar
och när min älskling gör kött och potatis gratäng!

idag var vi på moffas favorit restaurang, hade det jätte trevligt. jag sara mamma
och pappa., kul att gå ut och käka med dom nångång också.
Koh samui var galet kan jag lugnt säga! det var fan röjöröjröj.
Men innan vi åt på seafood baunty (som restaurangen heter) så gav vi oss in i den
kokheta basaren och shoppade det sista vi ville åt. men förstår inte hur jag ännu kan
ha pengar kvar, så imorgon måste jag shoppa ännu mer. men det ska väll funka
hähä jag som hatr att shoppa. lala nejnej men kom på att jag inte kan svika mommo
och ha kvar pengar när jag kommer hem så måste sprätta upp alla pengar.
nog för jag skulle behöva köpa en mobil nu, men mamma får köpa en till mig!

nejnu ska jag pissa, kolla tv och sen skriva med min raring på datorn sen blir det sova
och tagga för sista dagen i thailand innan vi beger oss mot er, mot kylan och mot sverige igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0