min dag 10/3

hej!
ska berätta om dagen, for till railey idag på morgonen igen
skönt var det, och varmt. for därifrån vid 3 tiden och for och
käkade lunch på ett ställe här i aonang. sen hotellet, chillade
vidare sen blev vi less på att sitta still så vi rörde oss ut för lite
shopping, köpte ett par skor en t-shirt till jeppe och navelsmycke
stor shopping men ska vänta till imorgon och sånt.

Efter det mötte vi mamma och pappa på en resaurang och käkade lite
food, sen gick vi till en bar där morsan bjöd på drinkar,
sara tog en skruv mejsel och jag en vit ryss.

Efter det skickade vi upp en sån där sak som vi skrev på, ni ska få se bilder
imorgon för jag orkar verkligen inte hämta min kamera !
Har kollat upp om de finns internet på hotellet, vilket inte är det viktigaste.
var faktiskt mysigt nu på kvällen att sitta på balkongen och bara snacka
i flera timmar. men nu ska jag sova. hörs i morgon . puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg svart plånbok från www.brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut samt anmäla dit kan du klicka på länken:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html

2011-03-11 @ 18:49:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0