oh leee

hej!
live from thailand. vaknade efter att ha somnat halv9 så vaknade vi vid 1
gick ner till poolen, låg där sen gick vi och käkade. och när vi satt på
restaurangen började det ösa ner regn så vi sprang sen tillbaka hit till
rummet och nu ligger jag i sängen och sara sheavar legsen!
hon vet inte hur man gör- lugn lina hjälper. och nu menar jag inte att
hon aldrig gjort det! men hon använder min hårbortagningmedel
intressant information men här ska det inte bli nå korta inlägg inte!
Nu sjunger hon iam sailing.

Iallafall flygresan gick fint, inga problem för min del men pappa och sara
hade det tungt. väl framme väntade vi på väskarna i hundra år. sen tog vi
en taxi som tog 2 timmar till krabi, ao nang och sunset hotel!

Nej nu ska jag .. göra nått vettigt. är ju trots allt på semester


första ölen!

regn ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0