dancing in the moonlight

efter många om och men kom jag fram till, jag ska ha en klänning
for efter skolan till körskolan där sedan ante och jenni kom och plockade
upp mig. vi for till köpan, kollade på gina, inget för mig. sprang till hm
hittade ett par solbrillor, men ingen klänning. for till ikea och tröst åt och
shoppade lite små grejjor hit till lägenheten återigen. eller nej bara kuddar!

Men sen kom tiden då jag skulle spendera extra mycket pengar så jag entligen
tog tjuren vid hornen och begav mig till jysk och inhandlade ute möbler och dynor.
vi for hit och skruvade ihop möblerna och kollade tv. sen for dom, snackade med sarppo
på det berömda fatserbok och bestämde mig för att följa med ante och jenni
till station en sväng, men sarpo hann inte enns komma dit innan jag blev less och for
därifrån. Nu på kvällen blev det big brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0