ett gladare inlägg

gladare inlägg nu då jag klarat mig ensam nu ett tag och umgåts
med mina fina vänner. även fast jag inte hunnit med alla så älskar
jag dom allihopa!  kväll så jobbar jag 16-22 och imorgon 13-22 så
vi syns på söndag :) men känns inte alls farligt känner mig pepp på jobb!

prov idag.. yes gick ju sådär om man nu tänker på att mina färdigheter i matte
inte har varit min starka sida dom senaste åren. kanske kammade ihop 1 poäng..
om jag har tur. försökt plugga men det ville sig inte in i mitt huvud.

men vad mer, jo jag hatar lyxfällan dom har förstört mitt liv, kommer inte enns våga
till studielån efter det där jävla programmet och ändå sitter jag och glor det nu.
men man lär väll sig kanske något nångång också.

måste också säga att min mamma och pappa är så sjukt underbara som alltid
hjälper till när jag behöver dom och tvekar inte att ställa upp om de kan göra nått.
puss på er

p.s malin förstår inte hur du klarar dig utan din man flera veckor. stark jobbat bryden
ska köpa en tårta till dig!

Kommentarer
Postat av: malin

jaaaa! :) men då kan vi sitta o äta tårtan tillsammans!!

2011-11-18 @ 16:53:35
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0