bara för alla andra gör den

Just nu tänker jag på att jag känner mig stressad men gör ändå inget

När jag vaknar på morgonen trycker jag på snooze och hoppas allt är en dröm

Min mobiltelefon är min älskling

Imorgon kommer jag vara tvungen att plugga spanska

Ikväll skall jag bara vara tråkig

När jag bakar hittar man smeten i taket istället för i ugnen

Sist jag grät på fredag

Kärlek är underbart

I somras var jag den som grillade din mat

Jag pratar mycket

Jag lyssnar på reklam

Jag är sämst på att planera så det stämmer

Jag är bäst på att vara ledig

Den bästa känslan är när allt bara känns rätt

Jag är rädd för gud den listan blir lång..

När jag lagar mat blir det nudlar
Jag blir störd idioter

Jag brukar få komplimanger mina ögon (?)

Jag vill boka resa

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Har ni inte bokat resan än?

2011-10-25 @ 09:20:13
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0