hejsan hoppsan på er !

sitter nu i soffan här och blir på bättre och bättre humör hela tiden
behövde nog bara lite tv och ett bank besök för att få upp humöret
men orkar ändå inte plugga. känns som spanska bökerna inte riktigt
är på min sida idag. men ska försöka, ska göra mitt bästa!

dagen då.. jo sliten dag, inte gjort så mycket mer än glidit runt på skolan
och sett trött ut och gått på lektioner, haft hål timmar, drukit kaffe och ätit
bönor som visade sig vara kikärtor. (enligt bönan fanny jokiaho)

efter skolan tog jag och sara rally audin till banken och bokade möte tills imorgon
halv 1. förstår inte det där med att boka tid för att öppna ett konto. nej och förstår
absolut inte varför jag och sara skulle boka tid med rektorn, vänta 2 timmar och prata
i 3 minuter. nej men det är väll så det ska vara, men ska nog inte förstå allting här i världen!

om en timme kommer syster hem. då ska jag väll till granis och snacka skit med henne och
njuta lite av ledig dag! sen imorgon är det skola och jobb som står på schemat så what to do?
nej men nu ska jag väll sluta upp med sånt här tjaffs och fortsätta glo lite här och sen
beger jag mig. tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

härlig blogg :)

2011-10-12 @ 21:57:15
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0