Sjuk

Godkväll borde sova nu , ska göra det också ! Känns inte okej att ha hinken brevid mig så här en måndag natt när jag ska upp klockan 8, ja jag måste upp för jag vågar inte sjukanmäla mig längre, otroligt läskigt faktiskt. Hatar när man talar sanning så känns det som ingen tror en, okej så många samtal jag ringt och gjort det, jag skulle nog också undra....


En fråga !
: skola24 ni vet ? Hur gör jag en användare? Kommer inte in på mammas längre för när jag fyllde 18 stängdes hennes konto ner ! Mycket smidigt det där skola24!

Nej men nu ska jag sova här med mina 3 grabbar!

Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

krya på dig!

2011-10-04 @ 10:21:01
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0