Fredag 24/8

Lönedag idag. yey tänkte jag när jag vaknade, böh tänkte jag efter en halvtimme.. piss vad det gick på räkningar den här månaden. men äh fick ju mitt hår och två par skor iallafall! och så ska jag ju inte glömma thailandsresan heller!

Hanna är iallafall här och ikväll blir det utgång!
städat och donat, sprungit på ikea och inhandlat rosa utestolar.
han under några minuter i bilen sitta och tänka på hur fan jag tänkte
men ja det blev nog bra ändå!

Men nu med skit under naglarna och fettigt hår tar jag och städar vidare för att sedan duscha och dricka lite vin.

Och eftersom jag sitter på Jeppes dator så får ni denna vackra bild.
Haha sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0