Måndag

efter en dag då jag suttit på en psykologi lektion och gått igenom
barnens utveckling och hur viktigt det är att de får en ordentlig uppfostran
till att springa runt på ikea och inse hur dyrt det kan bli även utan en bejbi
och avslutningsvis Telia reklamen då ungen bajsat på sig i slalom backen
får en bara inte inte bli bejbi sjuk!
ville bara få ur mig det.

så suttit i skolan alltså efter att varit sjukt irriterad på morgonen
då jag vakande 07:46 och fick springa ut med atalas snabbt och
sätta mig i bilen och köra till skolan. Sen for jag till frankki med
olof och drack kaffe för att sen möta upp betty och köpa lite lampor på ikea.

For sen på ica osv..

Sen hoppade jag och jesper in i bilen och åkte iväg mot seskarö där
jag bakade med betty. oj så duktig hon är på det där,
nog för mina choklad bollar med runda och fina.
jämt med pärlsocker på dom blev det också!

Hoppade sen in i bilen och for mot stan, igenom alla snö
drivor och styrde maskinen mot marielund för en snabb visit hos
thilda och nu har jag duschat, kollar lite tv och ska snart
sova. imorgon börjar jag inte förän klockan 9 så hoppas på att inte försova mig!

Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0