tisdag

det här året kunde inte börja värre än så här känner jag.

men livet går vidare och jag älskar min familj och vännerna otroligt
mycket och sånt här får mig att inse att ta vara på alla du har i din
närhet. varje dag, varje sekund.

Idag då. begav mig till skolan, lektioner och sen hem en sväng.
hade rast då jag hängde med jeppe olof ante och olli, tillbaka till skolan
för en lektion till och så var skoldagen slut. Sen for jag hem och
hängde med Betty.

Betty försvann och jag begav mig till mammas jobb för lite happisblad och
så hämtade jeppe upp mig och han for till jägar skolan och jag satte mig på
station och skrev på engelskan. klar med keynoten för idag, får se hur det
blir. Ska vakna tidigt imorgon och fin slipa lite på den!

Nu sitter jag och kollar tv med jenni och ante, jeppe lipar över någon krydda.


hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0