en aning försenad men 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? känns som jag bara gjorde såna saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej inte vad jag kan komma på
4. Dog någon som stod dig nära? nej och det är jag glad för
5. Vilka länder besökte du? sverige finland och thailand
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? mer pengar, mer resor och mindre skola
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? måste nog vara min födelsedag 19/6, och thailandsresan. ja massa saker
8. Vad var din största framgång 2011? att jag bestämde mig för att sluta mesa och börja säga vad jag tycker. 
9. Största misstaget? jag har börjat skita i vad folk tycker om mig, slutat spela dum för att få uppmärksamhet
och ta vara på alla fina människor jag har omkring mig och älskar mig för den jag är!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inga allvarliga saker, skar mig med tequila kniven
11. Bästa köpet? denna underbara bostadsrätt och hundarna
12. Vad spenderade du mest pengar på? lägenheten, inredning, mat och utekvällar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? absolut, det går inte en dag utan att någon av dom gör mig glad
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? oj ganska många, dom som mix megapol spelat flitigt då det är radio kanalen på jobbet
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? helt klart gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest och umgåts med fina människor
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit
18. Hur tillbringde du julen? Först i granis, sen hos fammo, granis igen sen hos jeppes föräldrar sen granis igen och sen här i lägenheten
19. Blev du kär i år? blir mer kär i min kille för varje dag som går
20. Favoritprogram på TV? arga snikarn !
21. Bästa boken du läste i år? oj, har nog inte läst så mycket i år..
22. Största musikaliska upptäckten? jesper ruotimaa
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? alkohol och en rolig kväll.
25. Något du önskade dig men inte fick? nej, brukar va bra på att berätta vad jag vill ha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade fest hemma
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer pengar och mer tid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? lite från och till, bekvämt vissa dagar och andra dagar inte
29. Vad fick dig att må bra? omtänksamma sociala trevliga positiva människor
30. De bästa nya människorna du träffade? mina fina frasses tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0