Veckan som gick

bal, studentveckan och studenten är nu över och vuxenlivet
har börjat med jobb på Ica. Så nu är det "nya livet" i full gång.
Har varit så mycket att jag till och med har glömt bort min egen
födelsedag som är på tisdag.

Sitter iallafall hemma nu hos jeppes föräldrar och tar hand om hans
föräldrars hund som blir 13 år idag. Lilla pluto..
Väntar på att Hanna och Ida kommer förbi en sväng innan
bastun väntar och sedan film med godis och Cola.
Otroligt nice efter en dag som denna.

Ska inte berätta om hela studentveckan eftersom det som händer
under den veckan stannar där. känns bäst så!
Men det jag kan säga är att dom flesta studenter jag träffat på
springer runt med snoriga näsor, ret hosta eller halsont.
Men vafan vi hade iallafall roligt!

Nej det enda jag kan säga till alla som inte tagit studenten är att
snälla ta den för det är ta mig fan bland det roligaste jag har gjort.
Men plugga in svar till frågan: Vad ska du göra nu?
eller: Hur känns det ?

Nej det var allt. nu behöver jag inte blogga på sisådär 2 veckor efter
det här inlägget. Nu fick ni en liten catch up!



Jeppes mamma har verkligen lyckats capture the moments här med mina miner
men det bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: carolina

du är sååå fiin gumsi!

2012-06-18 @ 18:33:32
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0