-The time that has passed by.-

Jag ska bli bättre från och med nu, hade jag tänk!

Efter det endast är en månad kvar så spurtar vi på, fanny på mobilen
och lina bloggar. även fast böckerna ligger upp smällda på bordet så
total dissar jag dom.. det är ju faktiskt en halv timme kvar till jag ska
skriva provet som avgör mitt betyg i organisation och ledarskap!
Men vad gör det om hundra år ? - En liten plugg paus skadar ju inte.

Ikväll har vi mycket att göra.. ska motionera mig själv, två hundar och
sy in en klänning. Ska även försöka få min mor att färga sitt hår så jag får
bort gjort det och även be om hjälp av henne med årsredovisningen.
känns bra att hon är revisor.

haha påminner mig om en sak, gud vad jag ville att hon skulle vara min dagisfröken
istället för nån som bara skriver på datorn hela dagarna!
-Är glad att hon inte lyssnade på mina råd och höll sig kvar framför skärmen.

oj klockan tickar. 25 minuter kvar till provet nu kanske jag ska lägga datan på
böckernas plats och böckerna på datans plats. eller.. på ett tag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0