upp och ner

och så var det fredag. upp och ner gångar men mest ner
det gör så ont att tänka på hur det kan gå så försöker att
skit i att tänka på annat änn träning, kolhydrater och plugg.
men min älskling är underbar som finns där och peppar mig
hela tiden och säger rätt saker.

imorgon är det tre veckor kvar till balen. tre veckor kvar av denna
killer diet sen ska jag nog äta lite potatis. oj så påhittigt!

Imorgon är det fest, ante 20 år!
blir ingen öl eller cider för min del. får köra på rent. haha!

nej nu kolla lite prodejct runway och tänka på min duktiga
sytant i luleå. ska nog faktiskt ge henne ett samtal nu.

kvällen är fullspäckad med roligheter. så hejdå


Kommentarer
Postat av: moa

Gooo lina! :)) du är duktig!!

2012-05-11 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0