tisdag 16 oktober

Tisdag kväll och det har snöat för första gången i år,
försöker intala mig själv om att snön kommer att försvinna och
Thailand är bara 25 dagar bort.
Även fast det är trist, ett stort bevis på att några otroligt kalla
månader väntar på oss så kan jag inte hjälpa att känna mig
lite lycklig över snön ändå.
Knarrar under skorna, blöta hundar, frusna tår och att varje
dag ha tovor i håret tack vare halsduken. Yes vintern jag är redo!
 
Har varit otroligt dålig på det här.. Igen men kan inte hjälpas,
om jag knappt hinner med mina vänner mellan mina två jobb och
skolan så kan ju ingen vettig människa begära att jag ska hinna med
flera blogg inlägg om fisk rensning, kassa sittande och matte böcker
flera gångar om dagen, eller för att låta verklig nu.. veckan.. eller månaden
 
Iallafall livet rullar på, bor i min och jeppes lya på ripvägen, renoverar ibland
när vi har lust och driver nästan ett litet motell här när folk springer ut och in
natt som dag. men det är mysigt, skall nog smälla upp en liten reception och
kanske börja ta betalt för in chekning.
Nej.. det är faktiskt mysigt.
 
Som sagt så drar vi till Thailand 10 november och tänk glassa rejällt och ta hand
om varandra. (Ni får verkligen ursäkta min stavning, läst igenom gammla blogg
inlägg och kan inte begripa varför folk fortsätter läsa när jag inte kan stava
för fem öre) Men det kanske kommer... men åren.
 
Vad mer har jag på mitt lilla hjärta då. tänkte..
ju längre blogg inlägg jag skriver nu när
jag har tid, ork, lust och en fungerande dator så kanske jag slipper gnäll
i ungefär 2-3 veckor.
 
Men nu får det räcka. Har inga planer på att ge mig in i författar branchen
det verkar alldeles för trist. se you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0